Master Yoga

Bywalec
  • Postów

    51
  • Data rejestracji

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    2

Master Yoga wygrał w dniu 11 Październik 2016

Master Yoga posiada najczęściej lubianą zawartość!

Reputacja

114 Bardzo dobra

3 obserwujących

O Master Yoga

  • Tytuł
    Zapaleniec "Programista"

Dodatkowe informacje

  • Imię
    Dominik
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Edytor
    Notepad++
    Code::Blocks
    Visual C++

Kontakt

  1. @Tomasz = pogromca wojciechów, lewaków i gejów, a ponadto szczęśliwy posiadacz kilku warnów
  2. Nie voidy, a metody... Mam nadzieję, że kod który przygotowałem dla ciebie rozwieje twoje wątpliwości i wskaże kierunek w którym powinieneś podążać. Pamiętaj, że programowanie obiektowe jest dość trudne. Nie porywaj się z motyką na słońce. Nieznajomość podstaw da ci tutaj w kość jak nic innego. Przeanalizuj sobie ten kod, odpal na komputerze ( spróbuj zrozumieć ). Jeśli kod zacznie sprawiać ci kłopoty zapoznaj się z pojęciem: hermetyzacji, dziedziczenia, polimorfizmu, przyjaźni czy też metod ( czysto ) wirtualnych. #include <iostream> using namespace std; class klasa { public: string nazwa; int hp; int mana; int energia; public: virtual void skill() = 0; }; class mag : public klasa { public: mag() { hp = 200; mana = 100; energia = 50; nazwa = "mag"; } void skill() { cout << "SKILL MAGA" << endl; } }; class tropiciel : public klasa { public: tropiciel() { hp = 150; mana = 50; energia = 80; nazwa = "tropiciel"; } void skill() { cout << "SKILL Tropiciela" << endl; } }; class lowca : public klasa { public: lowca() { hp = 100; mana = 0; energia = 100; nazwa = "lowca"; } void skill() { cout << "SKILL lowcy" << endl; } }; int main() { mag klasa_mag; tropiciel klasa_tropiciel; lowca klasa_lowca; klasa *p_wsk[3] = {&klasa_mag,&klasa_lowca,&klasa_tropiciel}; for(int i = 0; i < 3; i++) { cout << "Twoja klasa to:" << p_wsk[i] -> nazwa << "\nEnergia :" << p_wsk[i] -> energia << "\nHP:" << p_wsk[i] -> hp << "\nMana:" << p_wsk[i] -> mana << endl << endl; } return 0; } Jeśli używanie wskaźników czy też zasady działania w/w ( w tym konstruktorów czy destruktorów ) są Ci obce to radzę nadrobić zaległości i dopiero wrócić do OOP.
  3. Idąc tokiem rozumowania niektórych użytkowników ... Po co nam szkoły / uczelnie skoro mamy google ? Po co zatrudniać tylu nauczycieli czy profesorów skoro wystarczyłby jeden, który na zadane pytania odpowiadałby "Google nie gryzie" ? Nie rozumiem tylko @chrumcio co masz do tych Supportów ? "Podobno człowieka inteligentnego rozpoznaję się po udzielanych odpowiedziach ^ ^, a mądrego po zadawanych pytaniach" Padło tutaj bardzo trafne spostrzeżenie ( bodajże @SeNioR 'a ). Użytkownik chętniej zostanie na forum na którym otrzyma fachową i konkretną pomoc, a nie odpowiedź "Masz, poszukaj sobie - było [...]". Moim zdaniem takie "występki" nie zasługują na warna, a działania skierowane w ich stronę powinny sprowadzać się do usuwania tego typu postów. @SeNioR Myślę, że śmiało mógłbyś rozważyć propozycję wprowadzenia ujemnej reputacji. ( Jeśli chcesz mogę założyć nowy temat ). @emil0wy Myślę, że wyczerpującej odpowiedzi dostarczy ci regulamin forum Jeśli twój temat bądź jego treść została w jakiś sposób zmodyfikowana to najwyraźniej ktoś do tego upoważniony znalazł jakiś powód ( przyczynę ), nie sądzisz ?
  4. W woli ścisłości przyjacielu, litera U w oznaczeniach oznacza procesory niskonapięciowe* ( ! ) ~ musiało ci się coś "pokićkać", chyba za szybko pisałeś . Wydaję mi się, że już chyba ostatnie iris'y z serii 5XX przeganiały te marne GF 930. Choć nie jestem przekonany ani do jednych ani do drugich. Wolałbym wziąć coś z serii gt / gtx niż w/w. Ciężko o (nowego) laptopa w tej cenie, który spełni by twoje oczekiwania. Nie myślałeś może nad czymś używanym ? Może coś fabrycznie odnawianego bądź OUTLET ? Jeśli trafisz na dobrą ofertę to może uda ci się dostać o wiele lepszy sprzęt niż jakbyś kupował nowy w tej cenie.
  5. Yoda ^^ / Yamaha / Yoga ^^ Lambadziara
  6. uu ktoś tu nie tylko nie uważał na informatyce, ale i przysypiał chyba na matmie... 0! = 1 1! = 0 2! = 2 (n*0 = 0) Rekurencja (Rekursja) ? Pfff. A na co to komu ...
  7. I w jakim celu stosujesz tutaj obiektówkę ?
  8. Wszystko się da, tylko trzeba chcieć Właściwość width nie jest automatycznie dziedziczona. Możesz odziedziczyć szerokość elementu od rodzica za pomocą wartości inherit. width: inherit;
  9. Oczy mi łzawią jak na to patrzę panowie . Rozumiem, że celujesz wyżej niż 3 z sprawdzianu ? Zmienne statyczne to nie int,float czy string. Wyżej wymienione to typy danych, a nie typy zmiennych. Zmienna statyczna to coś pomiędzy zmienna lokalną a zmienną globalną. Ponieważ zmienne statyczne są "widoczne" tylko w obrębie bloku ( funkcji ) w którym zostały zaimplementowane. Po wyjściu z funkcji pamięć zmiennej nie jest opróżniana. Wręcz przeciwnie. Zmienne te zapamiętują nadane im wartości. Każda zmienna globalna jest zarazem zmienną statyczną. Zmienne globalna są "widziane" w obrębie całego programu. Pamięć dla nich rezerwowana jest na cały okres działania programu, dlatego też unika się ich stosowania. Często zastępuję się je zmiennymi lokalnymi bądź stosuje przesłanianie zmiennych. Wartość zmiennym globalnym, możesz nadać w każdej chwili - i nie prawdą, jest stwierdzenie @rogue - ponieważ zaprezentowany przez niego kod to nic innego jak inicjacja zmiennej. Wartości nie zmieniają tylko stałe ( jak sama nazwa wskazuje ). Co do funkcji z parametrami. (Każdemu parametrowi musisz nadać typ oraz nazwę)*. Naucz się też rozróżniać definicje funkcji od jej deklaracji abyś nie uznał tego za przeciążenie funkcji. Rodzaje przekazywania argumentów do funkcji chyba nie będziesz miał, więc nie będę tłumaczył. Parametrom możesz nadać dowolny typ danych. Przekazane argumenty muszę mieć ten sam typ co parametry. Nie będę tu wspominał o rzutowaniu bo całkiem ci się wszystko pomiesza Co do przeciążenia funkcji.Tutaj wytłumaczył trochę @MatYs ( przynajmniej tutaj ). Najprościej rzecz ujmując, to sytuacja w której utworzyliśmy kilka funkcji o tej samej nazwie. Funkcje te muszą jednak różnić się typem bądź ilością parametrów. Jeśli jesteś zainteresowany w tym miejscu pojawia się pewien haczyk. Jeśli chcesz to poczytaj o funkcjach z parametrem domniemanym i sprawdź jak tam zachodzi przeciążanie/(przeładowanie) funkcji. Gdybym coś napisał niejasno bądź coś pominął, pisz śmiało. Postaram się Ci wytłumaczyć
  10. Użyłeś w końcu selektora jQuery (:last) stąd taki rezultat. W selektorze :not() musisz użyć Selektora CSS ( tutaj - last-child ) Czyli $('#users tr>td:not(:last-child)') Sprawdź. To powinno rozwiązać twój problem
  11. Rozumiem, że się uczysz, ale : 1. Kod jest mało czytelny. 2. nazwy zmiennych nie mówią nam o nich nic 3. for (int i=1; tab[i]<a; i++) Bzdura. A czemu to wartość X elementu tablicy nie może być większa niż jej rozmiar ? 4. Ciąg ma być malejący tak ? if(tab[i]>=tab[i-1]) Z tego warunku wynika, że ciąg ma być rosnący. Bo aktualne założenie warunku brzmi: jeśli element X jest większy od elementu X-1. Czyli każdy kolejny element ma być większy od poprzednika. Przeanalizuj sobie ten kod, może będzie dla ciebie jaśniejszy #include <stdio.h> #include <iostream> using namespace std; int main() { int rozmiar; cout << "Podaj dlugosc ciagu: "; cin >> rozmiar; int liczby[rozmiar]; for(int i = 0; i < rozmiar; i++) { cout << "Liczba " << i+1 <<": "; cin >> liczby[i]; } for(int i = 1; i < rozmiar; i++) { switch(liczby[i] <= liczby[i-1]) { case false: { cout << "ciag nie tworzy schodow"; return 0; } } } cout << "ciag tworzy schody"; return 0; } 5. A o zmiennych, które nie pełnia tak na dobrą sprawę żadnej funkcji już nie wspomnę P.S Także, do roboty
  12. Może i tekst prosty, ale nute i tak ma lepszą niż nie przymierzając taki Popek... @SeNioR Miałem podobną sytuację z tym że filmik wyskoczył mi na youtube ( piątek ).
  13. http://webkod.pl/kurs-css/wlasciwosci/pozycja/float http://webkod.pl/kurs-css/wlasciwosci/pozycja/display
  14. #@Haetham #przegryw Napisałem jedną wysłałem jedną Solenizant otrzymał 1 wiadomość (z życzeniami)