Obserwujący 0
QurczaX.

Mysz SteelSeries Rival 100 zakupiona w x-kom pl. Czy przyjmą gwarancję

6 postów w tym temacie

Witam.

Pod koniec grudnia 2015 zakupiłem mysz SteelSeries Rival 100. Mysz popsuła się, w wielkim skrócie: od samego początku lewy przycisk myszy działał nieco inaczej niż prawy (mniejszy skok przycisku, klikając bliżej środka myszki, czasami przycisk nie reagował) ale nie przeszkadzało mi to. Wczoraj mysz "odegrała" ostatni spray z kałacha (CS:GO) i lewy przycisk kompletnie zaniemógł. Nic, reakcji brak, skoku niemalże brak, brak charakterystycznego odgłosu. Chcę odesłać sprzęt na gwarancję. Sprawę olałbym gdyby mysz była warta śmieszne pieniądze. Ale za sprzęt z wyższej półki oczekiwałem wiele więcej - a przynajmniej, że wytrzyma takie brutalne próby jak gra w CS:GO (sarkazm). Piszę ten post bo mam pewne wątpliwości - obawiam się, że zostanę zlekceważony, a mysz ze świstkiem otrzymam z powrotem popsutą. Czy ktoś odsyłał sprzęt do X-KOMu na gwarancję, jak ona przebiegła. Nie ukrywam, że zależy mi na tym. Proszę o opinie, wskazówki, cokolwiek.

Pozdrawiam, cierpliwych czytaczy bo trochę się rozpisałem :)

 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Jak będziesz miał jakieś problemy to ochrona praw konsumenta istnieje. 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Jeżeli nadal masz sprzęt na gwarancji, to muszą go przyjąć. Swoją drogą - dlaczego wcześniej jej nie oddałeś? 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
1 godzinę temu, Salva napisał:

Jeżeli nadal masz sprzęt na gwarancji, to muszą go przyjąć. Swoją drogą - dlaczego wcześniej jej nie oddałeś? 

Ten problem tak na prawdę nie był rażący i praktycznie się nie zdarzał, przyzwyczaiłem się do niego i po prostu trzymałem palec w innym miejscu przycisku.

1 godzinę temu, Haetham napisał:

Jak będziesz miał jakieś problemy to ochrona praw konsumenta istnieje. 

Obawiam się że otrzymam w odpowiedzi "uszkodzenie mechaniczne" i dostanę sprzęt z powrotem, a przysięgam że nic nie robiłem. Po co miałbym niszczyć własny sprzęt i własne pieniądze.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Napisz do nich na stronie na czacie jaka jest sprawa.Jeśli to nie z twojej winy to powinni przyjąć gwarancję.Ja wszystko od nich praktycznie kupuję i ani razu się jeszcze nic nie popsuło.

Na początku miałem też kupować niższy model Rivala ale po czytaniu opinii,że ta myszka szybko sie zdziera i występują problemy zdecydowałem się na SteelSeries Rival 700 gdzie mysz jest masywna i do tej pory działa.No może z wyjątkiem przycisku DPI bo czasami się wciśnie i trzeba lekko mysz stuknąć.

Pewnie jak rozłoże moduł myszy i go wyczyszcze to bd git,bo na początku wszystko działało :).Ogólnie sklep bardziej przychylny co do klienta więc powinni przyjąć gwarancję,bo przecież ta myszka nie jest na pół pęknięta : d.

1 osoba lubi to

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Napisano przed chwilą

iCash.pl

Żeby dodać komentarz, musisz założyć konto lub zalogować się

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą dodawać komentarze

Rejestracja

Załóż nowe konto. To bardzo proste!


Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się tutaj.


Zaloguj się teraz
Obserwujący 0