Obserwujący 0
Piotrek:)

Kawasaki KMX 125

12 postów w tym temacie

Siemka mam mały problem z motorkiem jeździłem dziś dość ostro po lesie moim kawasaki jeździłem i nic się nie działo przyjechałem normalnie do domu ostygnął postał jakieś 2-3 godzinki chciałem odpalić i nic musiałem dozo kopać żeby odpalił.. odpalił ale gasnął przy kopaniu kopki zaczęło gwizdać w tłumiku i motor nie miał mocy.. co się stało pomożecie?

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

1.Tryby(do sprawdzenia)

2.Sprzęgło(do sprawdzenia)

3.Wymiana tłumnika

4.rozkręć silnik i sprawdź czy jakaś śruba nie lata.

5.Jeżeli to 2t mogles za malo oleju dać i sie zatarł:(

I nie tęp go więcej:)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Mógł się przytrzeć. A jak z kompresją?

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

WiLLove, nie wiem powiem wprost na kompresjach się nie znam..

jak odpali pojeżdżę koło domu 2-3 kółka na podwórku to wskazówka na środku tarczy od ciepła silnika.. sprawdzę jeszcze papkę od oleju do silnika.

robot11, ja się nie chce zabić..

fotki: http://imageshack.us/g/27/zdjcie0116pa.jpg/

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Jak ciepły to smarowania nie ma jak ci gaśnie na luzie to coś z kompresją jak wyżej...

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Już wiem co sie stało.. jest problem z gaźnikiem coś nie tak z iglicą.. tłok puchł i sie silnik grzał jutro od mechanika odbieram..

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

A co ma dawka paliwa do puchnięcia tłoka :shock:

Albo go przytarłeś, albo oleju nie dostał (masz dozownik czy mieszasz) i dla tego tłok puchł.. No ale ok, jak dałeś do fachowca to czekaj na koszta ^^ Tłok do wymiany hihi

A kompresja to po prostu wykręcasz świece, wsadzasz palucha w otwór głowicy, i jak kopniakiem dasz to musi tak mocniej ci powietrze wypchnąć (to tak dla potomnych)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

WiLLove, Kupiony jest kuty tłok WOSSNER-a za 400 coś zł cylinder i nowy gaźnik wszystko z robotą 700zł..

Mam dozownik i nową papkę oleju jak coś.

"A co ma dawka paliwa do puchnięcia tłoka" powiem wprost nie znam się na tym..

Nienawidzę jak się tłok dociera bo tak silnik muli.. ale na 2-ce idzie na koło.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
WiLLove, Kupiony jest kuty tłok WOSSNER-a za 400 coś zł cylinder i nowy gaźnik wszystko z robotą 700zł..

Mam dozownik i nową papkę oleju jak coś.

"A co ma dawka paliwa do puchnięcia tłoka" powiem wprost nie znam się na tym..

Nienawidzę jak się tłok dociera bo tak silnik muli.. ale na 2-ce idzie na koło.

Docierasz i na 2ce na koło? :roll: Weź ty mi zejdź z oczu i naucz się docierać..

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

co do tematu, to ja powiem że WiLLove nie ma racji, ja swoją jawę 350 ts jak docierałem, to na maxa, tylko trzeba uważać żeby się silnik nie zagrzał, bo pierścienie na tłoku puchną i można zatrzeć, czym mocniej się dociera, tym lepiej chodzi maszyna, u mnie to 2-3 kółka wokół podwórka(około 150m) porządnego docierania i odstawiamy, ostygnie i tak dalej, i powiem że teraz na 2 na gumę mi idzie, a na 3-4 mogę spalić gumę, motocykl trzeba mocno dotrzeć i uważać żeby się cylinder nie zagrzał, bo wtedy zacieramy silnik, więc Piotrek:) ostro możesz docierać, ale nie jedź zbyt duże odległości i kontroluj temperaturę cylindra a pojeździsz długo i szczęśliwie :)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

eXe, nom wiem znam sie troche na tym..

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
Gość
Ten temat jest zamknięty i nie można dodawać odpowiedzi.
Obserwujący 0