Lukass

Internet z Orange (Neostrada) co chwilę rozłącza. TP-Link / D-W8950N

23 postów w tym temacie

Witam, od paru dni mam problem z własnym internetem, internet mam z Orange czyli (Neostrada). Od paru dni co chwilę mi rozlancza internet.. 

 

Znalezione problemy: Serwer DNS nie odpowiada.

 

Router: TP-Link 

Model: TD-W8950N

 

Sprawdziłem ustawienia karty sieciowej 

Protokół internetowy w wersji 4 (TCP/IPv4) mam zaznaczone (uzyskaj adres serwera DNS automatycznie).

 

Proszę o jak najszybsza pomoc, dziękuję.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Ja miałem podobnie, pobierałem coś i rozłączał się.

Wymieniłem router i problem zniknął.

 

Może to też przez router.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Witam! Proponuje zadzwonić do BOK 801505505 i powiedz co się dzieję :) Wystawią zgłoszenie na wymianę urządzenia bierzesz kompletne urządzanie wraz z numerem zgłoszenia do salonu Orange i dostajesz nowe urządzenie :)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Router jest nowy więc wątpię aby był niesprawny, poza tym router jest oryginalny od Orange. 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
30 minut temu, Lukass napisał:

Router jest nowy więc wątpię aby był niesprawny, poza tym router jest oryginalny od Orange. 

 

Routery nie są nowe, tylko Francja wyrzuca, a Polki biorą odnawiają i dają że jako to nowe Orange, także tak jak wyżej pisałem zadzwoń pod ten numer i Oni Ci to sprawdzą, uwierz mi przerabiałem to milion razy już z Nimi...

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Neostrada nie wymienia linii w niektórzych miastach od 15 lat. Może przez to.

2 osoby lubią to

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Pozyczylem sprawny router od kuzyna, ten sam, i dalej padają DNS.. Może to być spodowowane kablami?

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
10 godzin temu, Lukass napisał:

Pozyczylem sprawny router od kuzyna, ten sam, i dalej padają DNS.. Może to być spodowowane kablami?

A nie umiesz po prostu zadzwonić i oni Ci to sprawdzą? A router obojętnie jaki podepniesz i powinno działać... Może konfiguracja?

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Skoro nie działa i na innym routerze, to to jest na bank wina kabli. Dzwoń do nich i się nie męcz dłużej, bo nie ma sensu.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Ja mam to samo... co chwile mi neta wywala(DNS`y). Za każdym razem jak dzwonię do BOK to usiłują mi wmówić, że problem leży po mojej stronie (w domu wszystko sprawne- nowe kable, router, gniazdko). Dzwoniłem do BOK przyjechał technik, wymienił gniazdko (Które było nowe- nie wiem jaki był cel tej operacji ^^) a potem stwierdził, że jedzie do centrali. Przyjechał po kilkunastu minutach i internet działał. 

.

.

.

.

Przez 2 dni... 

Brawo Orange :fucku:

 

Edytowane przez NieMamCzasu

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Ale jak znów to samo, to znów dzwoń bo sam widzisz że to problem po ich stronie :)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Jeżeli nie macie światłowodu od nich, a zwykłe kable telefoniczne, to nie ma co podpisywać umowy z nimi na neta +20 mbps, bo te kable więcej nie uciągną. Miałem umowę - z Netią co prawda, ale po kablach TP - na neta 20 mbps, to co tydzień musiałem czekać na technika, bo zrywało łącze i trzeba było ręcznie przepiąć kabelki w centrali. Po namowie technika i zadzwonieniu do Netii z prośbą o obniżenie prędkości łącza do 15 / 16 mbps problem zrywania całkowicie ustał.

Więc to jest wina ich infrastruktury - tak jak pisał @MatYs i tego nie przeskoczycie choćbyście chcieli.

1 osoba lubi to

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Najlepsze było u mnie to, że zawsze mówili max. 2 Mbps, później okazało się, że u nich jakąś kartę czy coś wymienili i max 6 można.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Witaj. Miałem podobny problem, rozłączało co 2-3x dziennie, czasami częściej.

Spróbuj wymienić kabel telefoniczny (taki który jest podpięty do filtra ADSL (chyba tak się to nazywało)) - mi pomogło.

Dla dokładniejszego zobrazowania, chodzi o numerek 2 na tym obrazku:

1423251360.png

Pozdro

2 osoby lubią to

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
Dnia 6.10.2016 o 18:23, NieMamCzasu napisał:

Ja mam to samo... co chwile mi neta wywala(DNS`y). Za każdym razem jak dzwonię do BOK to usiłują mi wmówić, że problem leży po mojej stronie (w domu wszystko sprawne- nowe kable, router, gniazdko). Dzwoniłem do BOK przyjechał technik, wymienił gniazdko (Które było nowe- nie wiem jaki był cel tej operacji ^^) a potem stwierdził, że jedzie do centrali. Przyjechał po kilkunastu minutach i internet działał. 

Miałem podobnie, ale około rok temu. Od razu chciał podejść do routera, posprawdzał. Mówi, że to przez wyrwane zabezpieczenie RJ11. Wymienił końcówkę, wsadził i sprawdza. A tu dalej lipa! Po sprawdzeniu wszystkich kabli w domu i w budce stwierdził, że to jednak nie wina u mnie. Pojechał do centrali i magicznie internet wstał.. Jak widać Orange dyma wszystkich ;)

1 osoba lubi to

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
Dnia 12.10.2016 o 15:02, GeDox napisał:

Miałem podobnie, ale około rok temu. Od razu chciał podejść do routera, posprawdzał. Mówi, że to przez wyrwane zabezpieczenie RJ11. Wymienił końcówkę, wsadził i sprawdza. A tu dalej lipa! Po sprawdzeniu wszystkich kabli w domu i w budce stwierdził, że to jednak nie wina u mnie. Pojechał do centrali i magicznie internet wstał.. Jak widać Orange dyma wszystkich ;)

 

Dlatego mu mówię, żeby dzwonił do nich :)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
4 godziny temu, CsOne.Eu napisał:

 

Dlatego mu mówię, żeby dzwonił do nich :)

Polecam zrezygnować z ich "usług". Za opcje do 10Mbit płaciłem około 90zł, teraz za stałe 6Mbit płacę 50. A w tej ofercie "DO 10Mbit" miałem cały czas jeden.. obsługa fatalna, co najmniej 30 minut czekania na konsultanta. A u lokalnego providera telefon odebrany przed drugim sygnałem, natychmiastowa naprawa w trakcie awarii (z ich winy). Polecam zamówić usługi u lokalnego dostawcy, jakość na pewno będzie wyższa :)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Jako internet domowy najlepszą ofertę ma teraz UPC 120Mb/s za 70zł, poza tym rzadko kiedy są awarie a internet jest stabilny i szybki.

2 osoby lubią to

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

@P3R5HING Cholera a ja u nich płacę więcej za 60 Mb/s.. zmieniają te oferty co kilka miesięcy

1 osoba lubi to

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
25 minut temu, SeNioR napisał:

@P3R5HING Cholera a ja u nich płacę więcej za 60 Mb/s.. zmieniają te oferty co kilka miesięcy


Niestety, ja mam teraz u nich internet 250Mb/s + telewizja i płacę 160zł (po upuście), umowę mam od ponad 5 lat, co trochę robią jakieś na prawdę opłacalne oferty. Ostatnio taki pakiet jak ja mam oferowali za 130zł... jak na miesiąc to jest to duża różnica w kwocie.

2 osoby lubią to

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Napisano przed chwilą

North-Host.pl

Żeby dodać komentarz, musisz założyć konto lub zalogować się

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą dodawać komentarze

Rejestracja

Załóż nowe konto. To bardzo proste!


Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się tutaj.


Zaloguj się teraz