Regulamin

A§1. Postanowienia Ogólne

1.1. Korzystanie z serwisu jest całkowicie bezpłatne.
1.2. Korzystanie z serwisu oznacza akceptacje poniższego regulaminu.
1.3. Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na używanie ciasteczek (cookies), zgodnie z aktualnymi ustawieniami swojej przeglądarki. 
1.4. Regulamin wchodzi w życie z dniem jego opublikowania.
1.5. Administrator może w każdej chwili edytować regulamin forum.
1.6. Informacje zawarte na stronie przez autorów stają się także własnością serwisu.
1.7. Administracja nie odpowiada za wszelkie transakcje i umowy zawarte w dziale Darmowe ogłoszenia.
1.8. Administracja nie może ponieść konsekwencji za to co użytkownicy wstawiają, lub czynią na stronie.
1.9. Kopiowanie wszelkich treści zawartych na forum, modyfikacji oraz instrukcji bez zgody administracji i autorów tematów/postów jest zabronione.
1.10. Regulamin jest własnością serwisu na którym się znajduje i podlega prawom autorskim na mocy ustawy z dnia 4 lutego 1994.r o prawie autorskim i prawach pokrewnych.
1.11. Administracja jest zobowiązana do bieżącego informowania użytkowników o zmianach w regulaminie.

A§2. Rejestracja

2.1. Podczas rejestracji jako nazwy użytkownika (loginu) nie używaj nazw obraźliwych, wulgarnych, a także adresów stron www, oraz nazw serwisów. Punkt nie dotyczy przedstawicieli firm. 
2.2. Dokonując rejestracji na forum, wyrażasz zgodę na otrzymywanie wiadomości e-mail od administracji, na adres poczty elektronicznej podany podczas zakładania konta.
2.3. Każdy nowo zarejestrowany użytkownik, powinien zapoznać się z niniejszym regulaminem forum.
2.4. W razie popełnienia przestępstwa, dane (tj. numer IP i adres e-mail), mogą zostać udostępnione organom ścigania.

A§3. Ogólne zachowanie

3.1. Nie krzyczymy (nie piszemy wielkimi literami tj. caps lock).
3.2. Zabronione jest ujawniania korespondencji innego użytkownika bez jego zgody.
3.3. Zabronione jest ujawniania publicznych danych użytkownika bez jego zgody.
3.4. Zabronione jest używania treści powszechnie uznawane za szkodliwe, wulgarne, obraźliwe.
3.5. Zabronione jest umieszczanie na forum linków referencyjnych.
3.6. Zabronione jest wywoływanie konfliktów burzących przyjazną atmosferę na forum.
3.7. Zabronione jest podszywania się pod Administratorów, Moderatorów, lub ekipy z naszego serwisu.
3.8. Zabronione jest udostępnianie treści specjalnych działów dla wybranych grup osobom trzecim.
3.9. Zabrania się stosowania nicków, oraz awatarów zawierających wyrazy "Administrator", "Moderator" oraz innych, mogących wprowadzać użytkowników forum w błąd.

3.10. Zabrania się również umieszczania w awatarach i sygnaturach obrazów o treści erotycznej.
3.11. Na forum panuje bezwzględny zakaz podawania adresów oraz reklamowania stron konkurencyjnych o tematyce powiązanej z naszym forum. Zakaz ten dotyczy awatarów, sygnatur, nazwy użytkownika oraz pól profilu. Złamanie tego punktu grozi ostrzeżeniem.
3.12. Na forum panuje absolutny zakaz zamieszczania treści pornograficznych, oraz promowania warezu.
3.12. Stosuj się do próśb i nakazów obsługi forum (Administratorów oraz Moderatorów). Osoba, której zwraca się uwagę, ma najpierw zastosować się do zalecenia obsługi forum. Szanuj osoby, które wiedzą więcej od Ciebie, oraz pilnują porządku na forum.

A§4. Pisanie nowych tematów oraz postów na forum

4.1. Przed napisaniem nowego tematu skorzystaj z wyszukiwarki, aby uniknąć powtórzeń.
4.2. Nadaj odpowiednią nazwę swojemu tematowi. W jednym temacie powinieneś poruszać tylko jeden problem.
4.3. Przed napisaniem nowego tematu lub postu, każdy użytkownik jest zobowiązany do zapoznania się z zawartością danego działu, oraz zawartych w nim wzorów i regulaminów.
4.4. Posty nie mogą obrażać w żaden sposób innych osób zarejestrowanych na forum i osób postronnych.
4.5. Nie pisz tego samego tematu w różnych działach.
4.6. Oferty handlowe (sprzedam, kupię itp.) mogą odbywać się jedynie w dziale Darmowe ogłoszenia. Oferty zamieszczane w innych działach będą usuwane.
4.7. Posty niezgodne z prawem polskim będą kasowane.
4.8. Zabrania się umieszczania postów ze zdjęciami lub filmami, zawierające treści erotyczne.
4.9. Zabrania się proszenia o polubienie postów / fanpage na Facebooku.
4.10. Zabronione jest odświeżanie starych tematów, które nie zostały zamknięte, w których ostatni post napisany był 2 tygodnie temu do daty dzisiejszej.
4.11. Nie spamuj, nie nabijaj postów, używaj edycji postu.
4.12. Zabronione jest nadmierne formatowanie tekstu.
4.13. Ocena typu (0/10) jest zabroniona, użytkownik powinien rozwinąć swoją wypowiedź.
4.14. Zabronione jest pisanie kolorem czerwonym całą treść w temacie, kolor czerwony przeznaczony jest tylko dla Administratorów serwisu.
4.15. Zabronione jest wyręczanie moderatorów z ich obowiązków, pisanie postów typu "wzór" i jednocześnie nabijanie postów.
4.16. Zabronione jest bumpowanie czyli odświeżanie tematu zwłaszcza pisząc nowy post "ref", "odświeżam" "refresh" itp. po to by pojawił się na samej górze i w postach nieprzeczytanych.

A§5. Użytkownicy

5.1. Mają prawo do wyrażania swoich opinii o ile nie łamią przy tym postanowień regulaminu.
5.2. Użytkownik może raportować treści niezgodne z regulaminem i/lub prawem korzystając z funkcji „Zgłoś”.
5.3. Użytkownik nie ma możliwości usunięcia swojego konta. Może je jedynie zdezaktywować w tym celu należy skontaktować się z Administratorem poprzez Prywatną wiadomość. 
5.4. Administracja zastrzega sobie prawo do zmian w profilach w przypadkach złamania, któregoś z punktów regulaminu.
5.5. Administracja zastrzega sobie prawo do banowania kont użytkowników, nieprzestrzegających regulaminu.
5.6. Administracja nie ma obowiązku kasowania konta na życzenie użytkownika.
5.7. Używanie konta przez więcej niż jedną osobę jest zabronione.
5.8. Zabronione jest posiadanie więcej niż jednego konta na forum, użytkownicy posiadający więcej niż jedno konto zostaną ukarani.
5.9. Na forum obowiązuje zakaz nadmiernego rozdawania punktów reputacji, przekupywania użytkowników (np. prośba o polubienie strony na Facebooku za punkty).

A§6. Kary

6.1. Za łamanie zasad niniejszego regulaminu możesz otrzymać ostrzeżenie, czyli tzw. warna, lub nawet zostać pozbawionym dostępu do forum, czyli dostać bana (6 ostrzeżeń).
6.2. Ostrzeżenia nie wygasają z upływem czasu.
6.3. Moderatorzy mają prawo usunąć temat, post lub wystawić ostrzeżenie, nawet jeśli w tym regulaminie nie ma punktu odpowiadającego za dane przewinienie.
6.4. Ostrzeżenia mogą zostać zdjęte przez Administrację jeżeli okaże się że użytkownik na nie nie zasłużył. W celu usunięcia ostrzeżenia skontaktuj się z Administratorem poprzez prywatną wiadomość.

A§7. Moderatorzy

7.1. Każdy dział forum ma przydzielonego moderatora lub grupę moderatorów.
7.2. Moderatorzy są wybierani przez Administratora. Ich zadaniem jest pilnowanie porządku w wybranych przez nich działach.
7.3. Administratorzy oraz Moderatorzy nie są zobowiązani ściśle przestrzegać niniejszego regulaminu, oraz mogą pozwolić użytkownikom na lekkie nagięcie regulaminu tylko w szczególnych przypadkach.
7.4. Nad całością forum czuwają Administratorzy. Do głównych zadań Administratorów należy dbałość o poprawne działanie forum, tworzenie nowych działów, nadzór nad Ekipą moderatorów, reklama i wizerunek forum w sieci.
7.5. Członek Ekipy forum nie otrzymuje wynagrodzenia za pełnioną funkcję.

A§8. Załączniki

8.1. Zabrania się umieszczania w postach/tematach materiałów zawierających treści sprzeczne z polskim prawem.
8.2. Wszelkie dodawane pliki, obrazki oraz inne typy plików należy umieszczać w załączniku.

 

Regulamin aplikacji "Filmy"

 

A§1. Postanowienia Ogólne

1.1. Regulamin ten jest dopełnieniem głównego regulaminu forum.

1.2. Żaden z filmów nie jest przechowywany na naszym serwerze, z wyjątkiem filmów ważących nie więcej niż 10 MB.

1.3. Serwis udostępnia jedynie podstawowe informacje o filmach takie jak (Plakat, Tytuł, Opis) oraz odnośniki do serwisów na których hostowane są te filmy (YouTube czy OpenLoad).

1.4. Każdy film zawiera źródło pochodzenia.

1.4. Użytkownik który dodał film jednocześnie potwierdza iż posiada prawa autorskie do udostępnionego przez siebie materiału.

1.5. Wszelkie skargi oraz roszczenia należy kierować pod adres serwisów które przechowują dane pliki.

1.6. Administracja nie ponosi odpowiedzialności za materiały i komentarze publikowane przez użytkowników.

1.7. Administrator w każdej chwili może usunąć film jeżeli jest on nie zgodny z prawem.

 

Regulamin czatu

 

A§1. Postanowienia Ogólne

1.1. Regulamin ten jest dopełnieniem głównego regulaminu forum,

1.2. Czat jest dostępny tylko dla zarejestrowanych użytkowników którzy przekroczyli liczbę 5 napisanych postów,

1.3. Czat nie służy do rozwiązywania problemów czy handlowania a do swobodnych pogawędek,

1.4. Za łamanie zasad niniejszego regulaminu możesz otrzymać ostrzeżenie lub zostać pozbawionym dostępu do czatu.

 

A§2. Ogólne zachowanie

2.1. Zakaz wszczynania kłótni, prowokowania użytkowników w tym administrację forum,

2.2. Zakaz reklamowania własnych stron, umieszczania linków do materiałów o treści pornograficznej,

2.3. Zakaz nadużywania emotikon oraz tagów BBCode,

2.4  Zakaz wysyłania screamer'ów,

2.5. Zabrania się spamowania, trollowania, oraz floodowania,

 

Regulamin działu Darmowe ogłoszenia

 

A§1. Postanowienia Ogólne
1.1. Regulamin ten jest dopełnieniem głównego regulaminu forum,
1.2. Każdy powinien zawierać przybliżoną cenę, szczegółowy opis oraz dane kontaktowe,
1.3. Każdy wystawiający powinien poinformować o zakończeniu oferty bądź wycofaniu się z kupna lub sprzedaży,
1.4. Tytuł tematu powinien zawierać nazwę sprzedawanego przedmiotu, cenę i opis,
1.5. Aktualizację ceny należy dokonywać w pierwszym poście,
1.6. Administracja nie oferuje żadnej gwarancji na zakupione przedmioty i za nie, nie odpowiada.
1.7. Wszystkie zawarte umowy / transakcje w dziale Ogłoszenia robisz na własną odpowiedzialność,
1.8. Administracja ma prawo usunąć temat lub post bez podania przyczyny,
1.9. Nie odpowiadamy za szkody wyrządzone przez naszych użytkowników, przed zakupem danego przedmiotu radzimy zastanowić się dwa razy. Jeżeli zostałeś/aś oszukany/a możesz napisać skargę w dziale "Skargi i zażalenia",
1.10. Zdjęcia przedmiotu umieszczamy na naszym hostingu zdjęć lub w załączniku,
1.11. Dozwolone jest umieszczanie linku do portalu aukcyjnego w formie dodatkowej sprzedaży, lub w celu zapewnienia kupującemu bezpieczeństwa transakcji,
1.12. Zablokowany temat nie oznacza że oferta jest nieaktualna

 

A§2. Zakaz
2.1. Powielania tego samego tematu w całym dziale,
2.2. Bumpowania czyli odświeżania tematu, tylko po to by pojawił się w postach nieprzeczytanych,
2.3. Wyręczania osób i pisania tematów za nich jeżeli dane osoby nie posiadają dostępu do działu lub z innych przyczyn nie mogą utworzyć wątku,
2.4. Wstawiania ofert, przedmiotów kradzionych lub pochodzących z nieznanego źródła,
2.5. Komentowania tematu jeżeli nie jest się zainteresowanym ofertą. Posty typu "jaka cena", "dodaj ss", "co tak drogo", "zapraszam do mnie" itp. będą usuwane a użytkownicy będą nagradzani ostrzeżeniami.
 
Przy zakupie lub sprzedaży proszę uważać na:

  • Styl wypowiedzi, jeżeli jest na poziomie 10 latków to wiadomo że nie warto z taką osobą pisać a tym bardziej robić z nią jakieś interesy,
  • Opinia na forum - warto sprawdzić czy jest założony temat o tym użytkowniku,
  • Wpisz jego numer GG w wyszukiwarce forumowej może ma kilka kont i podał to samo GG w postach - jeżeli tak to wtedy radziłbym napisać do mnie na PW w celu weryfikacji  takiego użytkownika bo i tak prędzej czy później zostanie zbanowany.
  • Wpisz jego numer GG w Google, możliwe że udzielał się lub udziela na innych forach, warto poszukać jego tematów i sprawdzić może na innych forach został zbanowany właśnie przez oszustwo.
  • Ilość postów i ich jakość - jeżeli są same posty w dziale Ogłoszenia a w tematach wypowiedzi innych użytkowników nie są za dobre lub podejrzliwe to od razu trzeba mieć się na baczności że z tym użytkownikiem może być coś nie tak. Jakość też jest ważna głównie ortografia jak i składanie zdań.

 

Życzymy udanych transakcji.